1. Afrikai szafari
Gólemtoronyhoz menj el, ott válaszd az afrika útirányt, s utazik. Hamarosan
Afrika partjára lépsz. k,dk,falu,4d. Az öreg vadasz adja a küldetést. Eztán
ki a faluból, d,ek,dk,d, oazis. Itt menj k,dk,d,dn,dk, keres/nez cserje. Kokuszdio
megvan. A forrásnál van a nadvago, ezt is hozzuk. Ki az oázisból, d,dn,d,dk.
Öljünk le minden állatot a dzsungel előtt, Zordon kivételével. Oroszlántól
szerzünk oroszlanbor-t, etc. A dzsungel előtt az egyik fa meg van jelölve. Itt
fel kell maszni a fára, majd a gorillát leölni. FIGYELEM! A gorillát ne áldozd
fel, mert előbb kiver fog kell. Így lesz már fogunk is. Újra le, be a dzsungelbe.
K-re van a mocsár, tehát irány a mocsar. Itt a nádvagó segítségével szerezzük
meg a nádat. Megvan a nád is. Ennyi elég is a vadásznak. Menjünk vissza hozzá,
és egyenként adjuk oda neki.
Oroszlán 100k xp, a többi állat is ekörül.
Gorilla 250k xp
Zordon 500k xp
Muffasa 2000k xp
2. Csokor készítés
Térugrás (spell, vagy 2ny,e,vesz terugras,vissza), majd irány 5ny. Kapu, majd
indulj dk-re, k-re. A víz és a hegy között haladja k-re. Az erdőben keresd meg
a ()-vel jelölt helyet, ez már itt a Suru Erdo. Itt erdo, s irány d. Kisebb kerülővel
haladj mindig d felé. Útközben szedj össze 4 különböző színű virágot (piros, kék,
fehér, zöld). Ha jól navigáltál, épp az Olimposz hegy lábánal vagy. Indulj fel,
egészen Morwe-ig (ha véletlenül feljebb mész, ne lepődj meg az esetleges
autoattack-os isten támadásán...). Mond küldetés, majd a kapott fonal
segítségével keszit csokor. Ad csokor Morwel.
3. Arkhandas küldetése
Menj el Arkhandas erdejébe, a goblinoktól délre, es Csipikénél nyugatra. A
házban vár rád Waxelbaum, akihez azután gyere vissza, hogy kitisztítottad a
terepet. Tehát irány Csipike és kérj tőle egy evezőt. Miutan megkaptad, irány
délre két lépést, majd keletre, persze közben írtsd ki az útonállokat! Ha
megérkeztél akkor keresd meg az ösvenyt (keres osveny) és a csónakot.
Ha beszálltél Waxelbaummal, akkor lökd be a csónakot! Ekkor elragad az ár,
de ez nem baj... hanem amikor meglátod a kikötőt, akkor rögtön ki kell kötni,
majd a kikötő felé menni. Onnan már csak pár lépés Arkhandas kapuja,
északkeleti irányban, és ott be a házba...
4. Nagy Benik küldetése
A varazslatos erdo: 13e, 4ek. A küldihez kell egy latcso is: 2e,k,k,ek,e,e,
3k,3e,ny,ny,le,e,k,3e,5k,d,ny,e,5ny,d Elméletileg itt sötét van, de azért
felvesz latcso. Nagy Benik-nek kell ezt odaadnod: e,5k,d,k,fel,ny,fel, k,
k,3d,k,4d,6ny,7e,le,e,ny,ny. A parancs elég egyszerű: ad latcso benik.
5. Ovd a város rendjet!
A küldetést a gondolini polgármestertől kérd. Főtértől 2e,k,d a városor-t öljük le
(2000 xp, de fel van öltözve). A
hivatalban fel, a polgarmestermél mond küldetés. Vissza a főtérre. Boriszt
kell megölnünk, aki a csatornában van aminek a bejárata a főtértől 2d,k.
Itt három szintnyi labirintus jön,
1.szint: d,d,k,k,d,d,3k,4d,k,4d,4k,3e,k,k,e,k,k,e,e,k,k,e,e,k,k,e,e,ny,ny,e,e,k,k,
3e,3k,3e,le. 2.szint: 8d,ny,ny,3d,4ny,e,e,ny,ny,e,ny,ny,e,ny,ny,e,ny,ny,4e,ny,
ny,d,ny,ny,3d,ny,4d,3k,d,d,k,d,d,k,k,5d,3ny,e,le. 3.szint: ny,e,e,ny,ny,7e,k,k,e,
k,e,e,3ny,4e,k,e,e. Ha Borisz nincs itt, akkor nézzünk szét a környéken, mert
mozogni is szokott. Ha megvan, öljük le kérdezés nélkül.
Városor 2k xp
patkanyok 500-1000 xp
mutans patkany 2000 xp
csövesek 10k xp
Borisz 20k xp
6. Kutatas a demonpikkelyek utan
Az ovarosban Dzsobacsi adja a kuldetest. Menj ki a kulteruletre, ott is a mocsarba es
as demonpikkely. Ha mindet odaadtad az Dzsobacsinak, keszen is van a kuldetes.
7. Drogerdő
A drogerdőbe a deli orszaguton kell elindulni de a hobbitok faluja elott delnek
veszed az irany, be az erdobe. Amint megtalaltad megtekintheted a terkepet, amit
azert eleg konnyu megjegyezni. Ezekutan az eszaki reszbe kell menni, ott a
tisztas delkeleti reszerol van egy osveny. Ha erre mesz talasz egy lyukat amibe
lemaszva talasz egy szipocsovet. Ezt el kell tenni majd miutan kimasztal, vissza
a deli oldalra, ahol egy zsakutca van. Erre fele menet ha figyelmes vagy
talalhatsz egy kis osvenyt, amin ha elindulsz ismet egy lyukra lelsz. Csak be
kell nyulni es felvenni a drogpisztolyt. Utozben persze ne kimeld a narkosokat
sem, mivel tele vannak droggal, es ebbol is szukseg lesz legalabb 50 darabra. Ha
minden megvan akkor irany az erdo keleti resze, ahol az ustben elegetheted a
narkoscuccokat...
8.Ariventa Magikus völgye
A völgyet a főtértől kb. 10 észak és 4-5 nyugat felé tett lépés után leled meg.
Miután bemész Lianne fogad, aki kulcsfontosságú ebben a küldetésben; de neki
egy speciális tárgyra van szüksége ahhoz, hogy neked segítsen. Menj hát északra
két lépést majd keletre egyet, s az ott lévő Twk embert üsd agyon. Az ő kardját
vidd vissza Liannenek, add neki mire ő eltűnik. Amint visszatért és odaadta a
szőnyeget, akkor menj el ismet a Twk emberig, és onnan, észak,északkelet
irányba talász egy házikót. Lépj be bátran és add oda Lithnek a szőnyeget,
amire annyira vágyik...
9. Dzsinnvadászat
Gondolintol NY-re tarts keresztul Roman majd tovabb nyugat,Majd ENY (1x), tovább
NY (3-5-x), aztan D (sok) majd DN aztan az utra par K aztan a barlang elott E (4x)
aztan NY (2x) majd E (2x) majd K (2x) aztan E (1x) majd NY (1x) E (1x) K (1x)
Ha mindent jol csinaltal egy lathatatlan vampirnal vagy nyisd ki a csapoajtot, majd
le aztan eszak. Itt lesz Gali baba a tarnak melyen. Mondj küldetést es keress meg
a megfelelo szamu dzsinn-t.Zard palackba es vidd vissza neki..
10. Gondolin küldetése
Egy ostort kell megszereznünk, ami a goblinok barlangja előtt aló Balrogtól szerzünk
meg: 8ny,eny,dny,3ny,eny,ny,e. Ha megvan, vissza a főtérre, és irány a temető,
Turgon szelleme: 2e,5k,le. Az ostor átadása után vagyunk készen.
Balrog 800 xp-t ér, de varázsol is, ám ezek nem nagyon veszélyesek.
11. Golemvadaszat
A golemtorony a keleti parton van: 9k,8ek,torony. David-ot ne bántsuk, irány
fel. A fagolem és az agyaggolem a tűz típusú varazslatokra esik szét, a kogolem
a zuzó típusú fegyverektől, míg az acelgolem ellen jég-tűz spellek felváltott
használata az eredményes. Mindegyik gólemnel van egy-egy darabja egy
kardnak. A darabokat a lenti David rakja össze. Elég lemenni hozzá, és ő már
rakja is. Ha megvan a kard, irány a torony legteteje. Itt a gyemantgolem. Fogjuk
meg új kardunkat (megfog kard), majd lesujt golem paranccsal végezzük ki.
A darabokra hulló gólem valami csekély sebzést fog ugyan okozni, de a küldi
már kész.
Csak a gólemekkel kell megküzdeni, akikért viszont nem jár xp, ha
a fent leírt módszerrel ölöd meg. Egyébként ezek jóval erősebbek
az átlagos gólemektől, így pár százezer xp-t érnek.
12. Kulcsos ház
Eloszor is szerezd be a kinti tercsin levo kulcsokat. Ezek:
Bronzkulcs - Bronzkapu - Bankor (500) /Gondolin/ #2 d, ny, e, ol or
Ezüst kulcs (láthatatlan) - Ezüst ajtó - Caesar ore (10k) /Róma/
#11 ny, #4 e, #2 ny, e, fel, d, ny, e, ny, e, k, e, ol or
Kulcs - Sima ajtó - Cigány /Egy elég rozsdás kulcs…/ /Szigethi vár/
#10 k, #2 ek, #4 e, eny, #3 e,mond 1566 - ekkor eset el a var vagy 3 -
reszbol all vagy 4 - kapue, #4 k, #6 e, #3 ny, ol cigany
Gyémánt kulcs (láthatatlan) - Gyémánt ajtó - Sárkánykölyök (250k) /Róma/
#10 ny, #3 d, dk, ol sarkany
Elzet kulcs - Rácsos csapóajtó - Troll börtönor (100k) /Arxon, pinceszint/
terugras, #5 ny;kapu;#10 en;#3 e;ny;e;e;e;ny;e;e;mond igen;k;ek;e;#2 ny;e;odu;szed noveny;ki;d;
dn;ny;d;dn;d;szed noveny;e;ek;e;ny;#2 dn;szed noveny;#2 ek;#2 k;ek;#2 k,vard meg mig megkapod a
kotyvalekot,d, dny, k, d, mond napnyugta, k, var, #2 d, k, #3 ol pap, d, beleont kotyvalek
urnaba, e, ek, dk, le, e, ol or, kivesz kulcs hulla
Börtönkulcs - Börtön kapu - Börtönor (1000) /Eger, kazamaták/
#7 e, eny, #6 e, #3 eny, #3 ny, #9 e, #2 le, #2 k, dk, ol or
Kokulcs - Ko ajtó - A nagy ork sámánno (3000) /Ork erod/ #7 e, eny, #6 e, #3 eny, #3 e, ol ork
Zöldkulcs - Zöld kapu - Polgármester /1000 aranyért adja, térugrás, Törpék/ terugras,#5 ny,
kapu, #3 dk, k, #2 ek, #7 k, dk, k, dk, #2 ek, e, ek, #2 eny,ny, repedes, e,#2 k, d, vesz kulcs
Kamrakulcs - Kamra ajtó - Lichking (600k) /Khall, temeto/
#8 ny, eny, dny, #3 ny, eny, #4 ny, #6 dny, #2 ny, #5 e, #7 ny, le, #3 k, ol lich
Mézeskalács kulcs - Mézeskalács kapu - Boszorka (100k) /Árnyékerdo/
patináns bronz kulcs - Titkosajtó - Törpe or (400k) /Óriásfalu, bánya/
#3 d, dny, #2 d, #3 dny, d, #3 k, #3 d, #5 k, #2 e, k, d, ol boszorka,kivesz kulcs hulla, #3 e,
k, e, kinyit ajto, nyit ajto, e, le, mond utazas,#2 d, banya, #3 ny, #2 d, k, #3 d, ol or,
kivesz kulcs hulla
Alumínium kulcs - Alumíniumajtó - Rab /Arxon, pinceszint/
Csak egyszer ad kulcsot! ÚJ! A házban is lehet szerezni :)
Kulcs - Kapu (méhecskék) - Sir Robert szelleme /Egy teljesen normális ajtókulcs…//Lovagok/
#7 e, eny, #6 e, #3 eny, #5 ny, eny, #5 ny, kopog, be, fel, k, e, felvesz kulcs
Bor kulcs (láthatatlan) - Bor csapóajtó - A törzs fonöke (40k) /Afrikában/
#10 k, #7 ek, e, afrika, utazik afrika, k, dk, falu, #4 d, ny, ol fonok
Kapukulcs - Kertajtó - A kukoricás csosze /Khall/
#8 ny, eny, dny, #3 ny, eny, #4 ny, #6 dny, #2 ny, #5 e, #2 ny, e, le, e,ek, e, #2 eny,
keres sin, #2 dk, d, dny, d, fel, del, #3 k, ek, ad erc torpe,dny, #2 ny, e, felmutat erme,
ol farkas, kivesz szor hulla, k, fel,ad szor polgarmester, le, eny, #2 d, #2 ny,
ad level james, #2 k,#2 e, #3 k, e, ad madarijeszto csosz
Aranykulcs - Aranykapu - Paladinok Mestere (650k) /Paladin szentély/
#8 ny, #4 e, #2 ny, #6 e, #2 ny, ol mester
Koponyakulcs - Csapóajtó - Goraka /Gondolini kocsmában, leitatni/
d, ny, #10 vesz sor, #10 ad sor goraka, kivesz kulcs hulla
vaskulcs - majomkapu - Talányos küldi, a ház ablakában
#11 k, mond repul, d, k, #2 dk, #3 d, #2 dny, dk, #2 k, ek, #4 k, ek,#5 k, #2 dk, #3 k,
meghiv ital, #2 dk, #4 d, felemel pohar
A házban lévo kulcsok és tárgyak:
Gagat kulcs (láthatatlan) - Iszlipo + /18-as szoba/
Tolvajkulcs (láthatatlan) - Ovadoc de la Petrence (22k) /2-es szoba/
Méz kulcs (láthatatlan) - Méz ajtó - Stromuy Blizard (400k) /9-es szoba/
Rózsakulcs - Rózsakapu - /9-es szoba/
Üvegkulcs láthatatlan) - Üvegajtó Anyóka /7-es szoba/
Fa kulcs (láthatatlan) - Fa kapu - /12-es szoba/
Rubin kulcs (láthatatlan) - Egyik birkózóno (625k) /8-as szoba/
Vas kulcs - Másik birkózóno (630k) /8-as szoba/
Tapéta kulcs (láthatatlan) - Tapéta kapu - Domina megrakni jól /30-as szoba/
Bélyeg kulcs (láthatatlan) - Bélyeg csapóajtó - /5-ös szoba/
Nikkelkulcs - Jack Ruby /28-as szoba/
Ólomkulcs (láthatatlan) - Ólomkatona (425k) /36-os szoba/
Alumínium kulcs - , , /22-es szoba/
Rubinkalapács - /21-es szoba/
Bélyeg - /5-ös szoba/
Skatulya (láthatatlan) - Habcsókember 700k /26-os szoba, vagy 3-as szobába eldobva/
Vasbot - miután kiesett a szarkofágból a hulla, újra /22-es szoba/
Ha ez megvan irany a kulcsos haz
#8 ny;en;dn;#3 ny;en;#4 ny;#6 dn;#2 ny;e;d;en;en;e;e;kapu
Poppatol kezdunk, kulon nem irom le az ajtok kinyitasat, csak azt,hogy merre menj es mit tegyel.
e, k, ol tolvaj, kivesz kulcs hulla, ny, e, e, e, ol medve, kivesz kulcs hulla, nyal lep, ny, ny,
d, megviszgal zsindely, felvesz kulcs,e, k, k, d, ny, kihuz gyom, k, e, ny, ny, d, d, szed paradicsom,
d, ol habcsokember, felvesz skatulya, e, k, elcsabit domina, a tablan olvashato utasitasoknak megfeleloen megb*,
s ad egy kulcsot, ki,ny, e, e, k, k, d, d, k, feszit deszka, lekapar belyeg, ny, e, e, ny, e,e, k,
ker befott, ny, d, ny, ad belyeg papir, n berendezes, megnez kep,jegyezd meg mi van a ficko kezeben,
felfeszit skatulya, k, d, d, ol katona, kivesz kulcs hulla, e, e, ny, ki, felvesz skatulya,k, e, e,
e, ny, e, e, k, itt kell megmondani mit lattal a kepen, pl: mond hosszukard,ny, d, d, k, d, k,
old meg a birkozonoket s vedd fel a ket kulcsot,ny, e, ny, e, e, e, szetver fal, ny, ad paradicsom jack,
k, d, felveszit skatulya, ki, k, e, e, e, ny, e, k,néz szarkofág, belenéz szarkofág, kivesz kulcs hulla,
megegyszer: néz szarkofág, belenéz szarkofág felvesz vasbot: ekkor elmeletileg megvan minden kulcsod es
targyad amire szukseged van Menj ki a bejarathoz, de meg ne hivd poppat!
e, e, e, e, ol medve, ny, ol lucerna, e, k, k, d, elocsal szellem,
ol zurzmagoj, k, ol antiochio, fel, ol rosszmaj, le, ny, e, ny, ny,
d, k, d, d, d, d, mond bacsi majd en, mond igen, mond kovess
e, e, e, e, ny, e, k, k, d, k, fel
13. Találd ki a talányt!
Eloszor is indulj el a fotertol keletre vegig az uton Zebulonig. Mondd neki,
hogy repul es varj emig le nem esel a foldre. Delre ki, keletre keruld meg a tavat,
aztan delre a hegyig. A deli oldalan kell menni a hegynek, ugyhogy nyugatra parat,
delre a vizig, es keletre a vizparton. A sziget legkeletebbi reszen van egy [], oda be.
Ott van Lisa. Meg kell hivni valamire. Pl.: meghiv horpeg (kell hozza 200 arany).
Kapsz egy pergament. Azt aldozd fel, nem kell semmire. Menj a tengerpartra, ahol
a homok furcsabb kicsit. (dk;k;k;k;k;d) keres roncs. Talalsz egy pergament, amit ha
olvasol csak pontok vannak rajta. Most egy hazat kellene talalni az erdoben.
(d;d;ny;d;ny;ny;d) Az ablakban levo poharat felemeled (felemel pohar) es talalsz
alatta egy vaskulcsot. Kinyit ajto, nyit ajto. Felmesz az emeletre (haz, emelet),
a dolgozoszobaban begyujt kandallo. A nappaliban kibontod a ladat, abban van egy tavcso.
Az meg jo lesz.. Menj ki a hazbol. Onnan ketto eszak es megraz agak.
A pergamen megint valtozik, es leesik egy aso. Vedd fel. Ki a tengerpartra (sok kelet),
ameddig tudsz eszak, onnan nyugat, eszaknyugat. Itt van a kaloz szelleme. Kell tole a
ladakulcs, meg kell olni, (32k) vagy lopni, ha tudsz. Delkelet, del, 3 nyugat, hogy
eljuss a hegyhez. Felmaszik szikla,delnyugat, felmaszik szikla. Itt olvasd el a
pergamened, rajta van, hogy hany fok keletre. Les 30 fok kelet (vagy ha nem 30 van a
pergamenen, akkor annyi.), Les 30 fok kelet hetedik ag (ha nem 30 akkor itt is... erted :).
Lemaszik szikla, onnan del, delkelet, 2 kelet, eszakkelet, 2 eszak, kelet. Innen meg kelet,
del, kelet. A fara kell felnezni, hogy van-e koponya rajta. Ha van valami feher, akkor
felnez koponya. (Ha nincs akkor mindenhol nezz fel :) Olvasd el a pergament, rajt van
hogy merre kell innen menni.(1 yard egy lepes) Csak nagyjabol kell hinni neki, de ha
valahol valtozik a pergamenen valami, akkor kias kincs. Van egy lada a foldon,
felveszed, kifosztod. Meg keves penzed is lesz.
14. Kek-kastely küldetése
A kék kastély úrát, Muggelt kell megkeresned először is, akit a következő
útvonalon haladva leled meg: 10k,3ek,k,d,d,be,d,e,ny,e,ny,k,d helyen leled
meg. Az egyetlen nehézség ebben a küldetésben, hogy az irányok meg vannak
keverve, és ezért kissé nehézkes a tájékozódás. Ha viszont már eljutottal oda,
akkor kerdezd meg őt a küldetésről (mond küldetés), mire kapsz egy kérdőívet
amit ki kell tölteni, Pl. ha az 1. a konyha koordinátája: felir 1 31.
Az intelligens kalandvágyó játékos körbejárja a házat,
megnézi, hogy milyen fa van ott, majd a szobákból kinéz az ablakon és abból,
hogy milyen fát lát, kitalálja a koordinátákat. De ha te is lusta vagy,
a mellekelt térkép segítségével nem kell koslatnod...
könyvtár
14 |
térképszoba
24 |
dolgozószoba
34 |
háloszoba
13 |
nappali szoba
23 |
gyerekszoba
33 |
fürdőszoba
12 |
aula
22 |
ebédlő
32 |
lomtár
11 |
előtér
21 |
konyha
31 |
15. Khall város küldetése
Menj gondolintól ny-ra kerüld meg Rómát és menj még Ny-ra átjárón át ÉNy-ra majd
tarts a sivatagban DNy-ra mig meg nem latod () khall területét, itt be menj el a
főtérre majd onnan dk fel és mond küldetés, majd fotertol ny-ra parat a banyaig a
banyaban sok ek es en majd amikor vege keres sin, talalsz egy ezustrogot, ezzel
foter majd k ek (vagy en) be az ezustmuveshez add oda neki a rogot kapsz egy
ezustermet, foter ny e itt a kalmar a kereskedo felmutat erme, de vigyazz 100k
tp-s verfarkas rad tamad old meg vedd ki belole a szorcsomot, foter dk fel polgarmester
add oda neki a szorcsomot kapsz levelet, foter d d ny ny ad level paraszt kapsz
madarijesztot k k e e k k k e ad madarijeszto csosz kapsz kulcsot, d, kinyit kapu,
nyit kapu,k k k e,n kukorica, ha beteg leszed kukorica,d, sok ny vegere majd le,
k, k, k, Itt a lichking, mond sarkanygyoker, kapsz gyokeret, ny,ny,ny,fel,sok k,
foterre e,e,k Itt a herbalista, ad kukorica herbalista, ad sarkanygyoker herbalista,
kapsz gyogyfozetet, ny,ny,fel,ad gyogyfozet kocsmaros kapsz kulcsot es aranykanalat,
le,k,e, kinyit kapu,nyit kapu,e,ek,ad kanal szakacs,kapsz holdkovet,dn,
varazsol 'lathatatlansag' (javasolt),majd e, Itt a grof, ha beirod: felmutat holdko
atalakul Vampirhercegge es tamad kiveve ha lathatatlan vagy 565k tp-s es igen izmos.
Gyakd le es vedd ki belole a Kereskedelmi Szerzodest. par d a foterig es itt add oda
a szerzodest a futarnak.
16. Kincses sziget
A küldetés lenyege, hogy egy ossze-eszkabalt kokuszbombaval felrobbantsd
a kincsesszigeten levo barlang bejaratat torlaszolo kotormeleket. Ezaltal
jutsz el a kincsesladahoz, amit ha kinyitsz, hozzajutsz a kalozok titkos
kincsehez. A küldetést Gondolin városaban levo kocsmabol, Goraka-tol kell
megkerdezni. Addig kell adni neki a SORT amig holtan nem esik ossze.
Kiveszed belole a kulcsot meg a terkepet, majd egy 50k aranyert berelt
hajoval tengerre szalsz, hogy megkeresd a Kalozok szigetet.
A bejaratnal talalsz egy palmafat, arrol lerazod a kokuszdiot, majd
edd meg a diot belole. Vegul kapsz egy diohejat. Ebbol kell majd a bombat
kotyvasztani. 2eny 1k itt majd talalsz egy bozotvago kest. Talalsz egy hazat,
benne egy morcos kalozt, azt leolve kapsz egy kopenyt. Ezt vedd magadra, csak
igy tudsz bemenni a városba. Menj a foterre majd onnan 1k 1dny-ra talalsz
egy öreget. Vedd el tole az eros acelcsizmat, viseld es csak ezutan menj a vulkanra.
Keress szenport, kenport, saletromport, gerendat, tuzkovet.
Az öregtol keletre talalsz egy agyucsovet. Vedd ki a kanocot belole majd
rakd a kenport, szenport, saletromport, kanocot a diohejba es megkapod a
bombat. A kanoc legyen az utolso! Eljutsz egy szakadekhoz valahol eszakon,
dobd el a gerendat es egy ujabb irany nyilik. Keresd meg a barlang bejaratat,
gyujtsd meg a bombat, dobd el es pucolas eszakkeletre. Itt meghallod mikor fel fog robbanni.
Mar csak egy szellem allja az utadat es elotted a kincseslada. Ezt
a koponyakulcsal nyithatod ki.
17. A kristályok küldetése
Látogasd meg Tim-et, a magust (nez terkep a főtéren), és kérdezd meg a küldetésrol.
Erre ő ad neked három kristályt, amibe három lelket kell bezarni, hogy
visszaszerezhesse a kedvesét. Persze nem akármilyet! A zöld kristályba a goblin
tábornok kerül, miután bal kezedben tartani kezded a kristályt és megprobálod elbűvölni.
Ha netán megtámadna, akkor menekulj el, és próbald újra! A fekete kristályba a sötet
királyno lelkét kell bezárni, őt a sakktáblan találod meg, a G2-es mezőn. Az utolsó egy
boszorkany lesz, ő kerul a pirosba. őt a Kek-kastélyban keresd, a bejárat után felfelé
haladva, a képtar előtt. A neve Sátani Kacaj... Ha megvan mind a három, akkor menj
vissza Timhez es add neki a kristályokat...
18. A kristálygömb küldetése
A kristálygömb a goblinok barlangjában van: 8ny,eny,dny,3ny,eny,ny,e,3 le.
Itt használd a keres gomb parancsot. Vissza a főtérre, majd: 3ny,2e,k.
Adjuk át Morának a gömböt, jutalmunk a küldi+300 arany.
Balrog 800 xp
19. Segíts az öreg királynak!
A király kertjében pusztulnak a növények. Ezt egy manó okozza:
8ny,eny,dny,3ny,eny,3ny,5eny,2e,ny,be,2e. Itt áll a Kert ore. Öljed meg,
majd 3e. Ha nincs itt a mano, akkor nézz körül egy picit, néha mozog is.
A mano-t csak úgy tudod megölni, ha nincs rajtad egyetlen egy varazslat
sem, nem használsz olyan tárgyat, ami valamilyen bónuszt ad. Így érdemes
megvárni, míg minden varazslat lejön, és eltenni minden cuccodat. A mano
megölése nem feladat: az ol mano parancs kiadása után már meg is hal.
A nála lévő ize-t vigyük vissza a királynak: 4d.
A legegyszerűbben úgy tudod megoldani e küldit, ha megkérsz egy nagyon
kezdő játékost (pl.1 szintű), hogy ölje le neked, így ő is, és te is gyorsan
végeztek e küldivel :))
a kert ore 10k xp, a mano-ért nem jár.
20. Halaltalizmán
Térugrás (spell, vagy 2ny,e,vesz terugras,vissza), 5ny, kapu,8ny,3eny,e,
barlang,e. Itt mond igen. Nos eljutottál Orb városába. 2d,dk,2k,kapu,3d,dk,
le. A Gwar-tól vegyél néhány sört (3-4 elég), majd fel,k,e. Itt menjunk le
(nyit csatornanyilas előtte), en, be (érdemes itt valami követőt előreküldeni,
mert csapda van itt, ami levisz 10 hp-ra, ráadásul bennt nem használhatsz
gólemet, így azok úgyis elvesznek odabennt). Itt van néhány tolvaj, akik nem
engednek tovább. Öld meg őket mind, majd e. Mond küldetés (láthatatlanul
nem megy), adj neki 50k aranyat, ki. Várd meg a resetet, míg visszajönnek a
tolvajok. Mond segíts, kovet jimmy, mond mehetunk. Ekkor elindultok, s Jimmy
elvisz egy titkos templomba. Itt ő lelép, te meg nyomd le a papnőt (itt sötét van).
Felvesz halaltalizmán, ki, ny,2d,2k,ek,kiskapu,2dk,fel a legtetejére. Itt irány a
kapu, majd öld le a vörös sárkányt. Ha meghal, akkor egy öreg ember lesz belőle,
aki az életéért könyörög. Öld meg őt is, ha nem akarsz meghalni. Ezután lépj be
a kapu-ba.
2 elf és 1 elf vezér, vagy 2 ork és 1 ork vezér vezérek 200k xp, a többi mind 100k xp.
kapuor 500k xp
jegdemon 200k xp
tolvajok 500k xp
papnő 800k xp
ghoul 500k xp
zombi 100k xp
lathatatlan tamado 500k xp
voros sarkany 800k xp ellene csak a sarkany pajzs véd
öreg 50 xp.
21. A tündekard küldetése
A remetének az elopott kardját kell visszavinni, ami az orkoknál van:
13e,4eny. Öld meg a 3 Ork orszem-et, majd 2e (menj északra, mégha nincs
is ilyen irány feltüntetve). Az Ork samanno-t is öld meg, a kulcsát vedd el,
majd irány észak. A ládában a keresett tündérkard. (kinyit lada,nyit lada,
kivesz mindent lada) Irány a főtér, majd a remete: k,e,k,le. Ad neki, és kész.
Ork őrszem darabja 200 xp
ork samanno 3000 xp.
Ogrek
22. Segíts a cárnak!
A küldetés lényege, hogy egy kis anyagi támogatást nyújtsál az oroszoknak palotájuk
restaurálásához. Ez 1 millió aranyat jelent. Az út oda: 12e,k,kapu,e,k,e. Itt a
Kincstarnok. Mivel nem akar továbbengedni, ezért öld meg. Tovább: e,keres,titkosajto.
Az itteni fickónak ad a pénzt, és kész is vagy.
kincstarnok 65k xp
Vlagyimir 250k xp
muzsikok 65k xp
kapuor 6k xp
23. Pusztitsd el Arxont!
Gondolin foteretol terugras Szun San ba ott ny ra a kapuig kapun ki majd en ra tarts
()- helyet keress valamilyen erdo ott keresd meg a samant, mond küldetés kapsz aluminium
kardot tole ezzel kell legyakd arxont, samantol ek vagy en ra e ra tarts majd keress egy
barlangot,ny, es vedd el itt vkitol a kotyvalekot. menj vissza majd d re dk re tarts a hidig
ahol all egy or,mond bubosvocsok,nem,kercerece ez a kod igy atkerulsz menj be a varba a
papokon atvergodve ontsd bele a kotyvalekot az urnaba majd menj fel az emeletre a szakacs
liftjenel vigyazz mert az halalcsapda, fent mindig arra menj amerre nem engednek a demonok
igy eljutssz egy Orzodemonhoz gyakd, vagy gyakjatok (!!) le es fel arxonhoz aluminium karddal
a kezedben levaghatod Arxont es kesz.
Csontvazharcos 500k
24. Pampallini es a stucctojci
A szafari bejárata: 8ny,eny,dny,3ny,eny,8ny,2eny,k. Szükség lesz egy köcsög tejre:
k,2ek,3dk,keres osveny,2dk,2d,kapu,k,2d,ajto,keres kocsog,istallo,fej tehen,ki,e,ny,kapu,e,3eny,e.
Figyeljunk, hogy a tehénnek volt-e teje, mivel egy fejés után a következő resetig nincs neki.
A tejet most a mocsáron keresztül vigyük el a nyúlhoz (az útról való letérés azonnali halált
jelent): k,dk,2k,dk,d,dk,2ek,eny,ek,2e,eny,e,keres,feszek. Adjuk a kocsogot neki. Kapunk egy
tojást. Ki a mocsárból: ki,d,dk,2d,dny,dk,2dny,eny,e,eny,2ny,dny,ny,2e,megmaszik majomkenyerfa.
A tojást a vadásznak átadva vagyunk készen.
25. Szellemkastely küldetése
Menj el a szellemkastélyba: 13e,4eny,5ny,eny,5ny. A kertben van a szellemuzo
bot (a bejárattól): 3ny,2e,ny,2d,5ny,e. Vedd fel, majd irány vissza: d,5k,2e,k,2d,3k.
Menj be a házba: kopogtat,be,fel,k,e. Sir Robert adja a küldetést, itt mond küldetés.
A talizmánt használva fogsz a szellemeknek parancsolni. Egyszerre mindig csak
egy fog követni. Összesen 8 szellem kell, amiből 7 van a házban. Kezd rögvest
Sir Robert-tel. 2d-re lévő szobába zárd őket be. Érdemes triggert írni rá, nekem ez
így néz ki: #alias {szel} {kinyit ajto;nyit ajto;d;utasit %1 maradj;e;csuk ajto;bezar ajto}
A %1 mindig az aktuális szellem neve. Nos a szellemeket a házban gyűjtsd be, ezek
egyszerűek. Egyedül talán Robert anyja lehet furcsa, neve ellenére a mama-ra fog
követni. A kertesz szelleme kint van (bejárattól): 3ny,2e,k,e,ny,e,ny,e,3k,e,4ny,d,ny,e,
3ny,2d,3k,3d,2ny,e,ny,e,ny. Ha ideértél, akkor utasítsd, hogy kövessen, majd irány ki:
ki,d,k,d,2k,3e,3ny,2e,3k,d,k,e,4k,d,3ny,d,k,d,k,d,ny,2d,3k. Ha minden szellem bennt van,
akkor a botot kell hasznáni, a parancs a botra van írva (nez bot). A küldi ennyi volt.
26. Talald meg a legendas kardot!
A deneverbarlangban megtalalod a vasdarabot, a csatornaban a tolvajok tanitoja ahol all az
aranyrogot, a varosorseg epuleteben az erorunat, a szemetesember mellett a szemetben a jegrunat,
a konyvtar titkos szobajaban egy konyvet, a polgarmesternel a fiolat ezt mind Nathannal radob
targyak pentagramma et voila!
27. Zrinyi elveszett terkepe
Menj el a Szigethi varba, Gondolinbol a keleti uton indulva, majd eszaknyugatra
fordulva, de vegig az uton. A var mint tudod 1566-ban esett el, 3 reszbol all es
4 kapuja van. Ha mar beleptel a kapun akkor ne a belso var fele menj, hanem
keruld meg a varat! Eszakon egy cigannyal fogsz talalkozni. Vizsgald meg a
festemenyt a falon. Ha leszeded, egy titkosajtot talalsz, aminek a kulcsat a
cigany orzi. Ha megszerezted nyisdd ki az ajtot, menj be, es markold fel a
terkepet. Zrinyit ket szobaval nyugatabbra talalod...